Zamówienie w 3 prostych krokach
  • Największy wybór w Europie
  • Gwarantowana najnisza cena
  • 72.500m2 pow. Megastore w Winterswijk

Śledź moje zamówienie (angel)

Warunki wysyłki online

Zobacz warunki, które mają zastosowanie do usług online. 

Warunki ogólne:

Wszystkie oferty, zamówienia oraz umowy z Obelink mają zastosowanie niniejsze warunki ogólne. Przyjmując ofertę lub złożenie zamówienia oznacza zastosowanie tych warunków. Postanowienia niniejszych warunków dopiero po pisemnym powiadomieniu lub zatwierdzeniu mogą zostać umorzone. Są to zasady przestrzegania praw konsumentów wynikających z ustawy (lub umowy sprzedaży).

 Promocje / umowy:

Wszystkie oferty są niewiążące i Obelink  wyraźnie zastrzega sobie prawo do zmiany cen, szczególnie gdy wystąpiły zmiany przepisów (prawnych) 


Akcje promocyjne:
Wszystkie artykuły na tej stronie, które objęte są akcjami promocyjnymi trwają do momentu ich zakończenia lub wyczerpania produktów. Chociaż ta strona została przygotowana z najwyższą starannością i jest regularnie aktualizowana, może się zdarzyć, że opóźnienie dostawy lub wystąpienie innych okoliczności, jedna lub więcej pozycji są już nie dostępne. Wszelkie prawa są zastrzeżone.    Cena, skład, kolor, wzór oraz wszelkie zmiany modelu są zastrzeżone

Ceny i płatności:
Ceny dla oferowanych produktów i usług są w euro w tym jest zawarty podatek VAT. U nas można płacić kartami płatniczymi. Akceptujemy także płatności Visa i Mastercard. Inne karty kredytowe nie są przez nas akceptowane. Oczywiście można również zapłacić gotówką.

Wymiana:
Jeżeli nie  rozpakowany towar jest w oryginalnym opakowaniu i jest nie używany w ciągu 8 dni od daty otrzymania za okazaniem dowodu wpłaty (paragonu) podlega wymianie.  Specjalnie zamawiane prze klienta artykuły niestety nie podlegają wymianie . Koszty związane z wymianą lub zwrotem nie będą zwracane 

Gwarancja:
Poszczególne obowiązujące przepisy gwarancji zależą od elementu, który został zakupiony u nas.

  Warunki ogólne:
Kupujący musi w ramach gwarancji zawsze kontaktować się z firmą Obelink Winterswijk. Gwarancja nie obejmuje rekompensaty szkody osób i rzeczy, w wyniku awarii lub jakichkolwiek kosztów dla kupującego które mogą się pojawić. Jeżeli skarga nie może być rozstrzygnięta pomiędzy kupującym a firmą Obelink, to zwracamy się o radę do specjalisty. Szkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne, nie są objęte gwarancją. Niewłaściwe użytkowanie jest podstawą do unieważnienia gwarancji. Paragon zakupu jest dowodem gwarancji.

Dane osobowe:

Informacje osobiste o klientach będą zawarte w pliku. Chyba, że życzeniem klienta jest  aby nie otrzymywać żadnych informacji. Dane klienta umieszczone są w centralnej bazie danych firmy Obelink.  Dane te będą wykorzystywane tylko dla danego klienta w odniesieniu do nowoczesnych urządzeń i usług Obelink. Oznacza to na przykład, że do klienta raz w roku zostanie wysłana broszura w ramach kompleksowej obsługi Obelink.

Loading...