Zamówienie w 3 prostych krokach
  • Największy wybór w Europie
  • Gwarantowana najnisza cena
  • 65.000m2 pow. Megastore w Winterswijk

Śledź moje zamówienie (angel)

Warunki wysyłki online

1. Warunki ogólne:
Wszystkie oferty, zamówienia oraz umowy z Obelink mają zastosowanie niniejsze warunki ogólne. Przyjmując ofertę lub złożenie zamówienia oznacza zastosowanie tych warunków. Postanowienia niniejszych warunków dopiero po pisemnym powiadomieniu lub zatwierdzeniu mogą zostać umorzone. Zakładamy, że przed złożeniem zamówienia oraz jego potwierdzeniem warunki ogólne zostały przez Państwa uważnie przeczytane. Są to zasady przestrzegania praw konsumentów wynikających z ustawy (lub umowy sprzedaży). Odwiedzając naszą stronę niezbędne jest zatwierdzenie poniższych warunków ogólnych oraz zasad korzystania z zakupów online.

2. Składanie zamówienia:

* Tylko przez Internet na naszej stronie

Jeśli produkt jest wyprzedany lub nie można go dostarczać w ciągu 3 do 6 dni roboczych od daty zamówienia automatycznie zostanie wysłana do Państwa wiadomość e-mail lub przez naszego konsultanta zostanie wykonany do Państwa telefon.

3. Ceny i płatności:
Ceny za oferowane produkty podane są w złotych wraz z podatkiem VAT, jednak ostateczne podliczenie oraz zapłata nastąpi w walucie euro. Zapłata jest możliwa z konta złotówkowego lecz należy się liczyć z kosztami bankowymi związanymi z przelewem międzynarodowym oraz przewalutowaniem. Koszty dostawy nie są wliczone w cenę. Wysokość ceny dostawy zależy od wielkości oraz wagi zamawianego produktu w naszym koszyku. Zapłaty należy dokonać w momencie zamówienia. Przywłaszczenie. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w dowolnym momencie, jednak staramy się utrzymać stawki obowiązujące w momencie zamówienia. Ilość zamówionych produktów zostanie zapakowana oraz wysłana do Państwa tego dnia, którego wpłynie na nasze konto kwota dokonanej przez Państwa zapłaty. Twoje zamówienie zostanie przez nas potwierdzone e-mail po otrzymaniu całkowitej kwoty na nasze konto.

Uwaga: Jeżeli otrzymane potwierdzenie zawiera treść: "Częściowo zapłacone" należy niezwłocznie skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta telefonicznie lub poprzez e-mail. Jest to bład wynikający z transakcji przewalutowania.

4. Akcje promocyjne:
Wszystkie artykuły na tej stronie, które objęte są akcjami promocyjnymi trwają do momentu ich zakończenia lub wyczerpania produktów. Chociaż ta strona została przygotowana z najwyższą starannością i jest regularnie aktualizowana, może się zdarzyć, że opóźnienie dostawy lub wystąpienie innych okoliczności, jedna lub więcej pozycji są już nie dostępne. Jeśli produkt jest wyprzedany lub nie można go dostarczać w ciągu 3 do 6 dni roboczych od daty zamówienia automatycznie zostanie do Państwa wysłana wiadomość e-mail lub zostanie wykonany telefon przez naszego konsultanta.

5. Dostawa:
Towary są zazwyczaj dostarczane w terminie na wskazany adres przez Parcel Service DPD. Bezwzględnie zaleca się, aby podać adres, pod którym ktoś będzie dostępny aby odebrać przesyłkę. Towary dostarczane są zgodnie z przepisami prawa obowiązującym w Holandii w zakresie sprzedaży wysyłkowej. Czas dostawy jest wyraźnie wskazany przy każdym produkcie. Jest on liczony od momentu zarejestrowania w naszym systemie wpłaty od klienta. Potwierdzamy termin dostawy po otrzymaniu płatności. Po przekroczeniu tego okresu (dostawy) klient jak najszybciej zostaje poinformowany i ma możliwość odstąpienia od umowy, lub do anulowania zamówienia.

6. Gwarancja i serwis po zakupie:
Klient ma obowiązek zapoznania się z produktem oraz określenia, czy dany produkt spełnia warunki umowy. W przypadku braku satysfakcji klienta jest on zobowiązany poinformować nas jak najszybciej, w każdym przypadku nie przekraczając terminu czternastu (14) dni od daty dostawy do powiadamiania. Gwarantujemy, że każdy produkt dostarczony przez nas spełnia standardowe wymagania niezawodności i użyteczności. Produkty posiadają gwarancję, ponieważ producenci tych produktów są stali. W przypadku wystąpienia problemu z zakupionym produkcie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych od dnia powiadamienia.
Nie możemy dać gwarancji, czy podczas normalnego użytkowania mogą zostać uznane defekty również w następujących przypadkach:
* jeśli zostały wprowadzone jakiekolwiek zmiany do produktu, w tym naprawy w nieautoryzowanych przez naszą stronę punktach lub zalecenia producenta.
* Jeśli oryginalny dowód zapłaty nie może zostać przedłożony.
* Jeśli uszkodzenia zostały spowodowane umyślnie, rażące zaniedbania lub niewłaściwa konserwacja. Aby skorzystać z serwisu i gwarancji należy zawsze mieć oryginalny dowód zapłaty, który jest dołączony do zakupionego towaru. Wyślij reklamujący produkt wraz z kopią dowodu wpłaty w przypadku naprawy jak również w przypadku wymiany produktu. Postaramy się odpowiedzieć w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania informacji o możliwosciach rozwiązania problemu a w ciągu 20 dni roboczych całkowitym jego rozwiązaniu. W przypadku wystapienia nieoczekiwanego opóżnienia w ciagu 7 dni roboczych klient zostanie o nim poinformowany. W czasie trwania okresu gwarancji, koszty wysyłki przez klienta uszkodzonego produktu do naprawy nie są objęte gwarancją. Koszty wysyłki zwrotu do klienta naprawionego produktu pokrywamy z naszego konta. Przesyłka bez znaczka pocztowego lub przesyłki za pobraniem NIGDY nie są przyjmowane.

7. Prawo odstąpienia od umowy:
konsument ma prawo bez podania przyczyny do zwrotu lub wymiany towaru, w bezwzględnym terminie czternastu (14) dni rozpoczynając dzień po otrzymaniu przesyłki. Zwroty są jedynie możliwe po wczesniejszym pisemnym poinformowaniu naszej firmy. Prawo, aby skutecznie skorzystać z odstąpienia od umowy, nastepuje jeżeli towary są kompletne, nieuszkodzone, nieużywane, w oryginalnym opakowaniu. Konsument po rozwiązaniu z nami umowy ma prawo odesłania w terminie czternastu dni na własny koszt oraz koszt opłaty ryzyka w razie uszkodzenia przesyłki w drodze powrotnej. Określa umowa odwołania. Jest to zgodne z dyrektywą Unii Europejskiej z dnia 20 maja 1997 roku. Cena zakupu bez dostawy zostanie przelana po otrzymaniu w nienaruszonym stanie oraz oryginalnym opakowaniu produktu. Koszty wysyłki dostawy nie są zwracane. Przesyłka bez znaczka pocztowego lub przesyłki za pobraniem NIGDY nie są przyjmowane.

8. Zastrzeżenia:
zawartość tej strony przygotowana jest z największą starannością. Wszystkie oferty /promocje / ceny mogą podlegać typowym/ błędom skanowania i / lub zmian dokonanych przez producenta. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody bezpośrednie lub pośrednie w trakcje wysyłki, z dowolnego powodu wyrządzonych konsumentowi, lub biznesowemu konsumentowi oraz innych osób lub mieniu osób trzecich.

9. Ochrona prywatnosci:
informacje o klientach mogą być przetwarzane tylko zgodnie z polityką prywatności. Dane będą wykorzystywane wyłącznie do ustanowienia umowy oraz dla użytku firmy i nie będą w żadnym wypadku mogły być ujawniane osobom trzecim.

10. Spory:
Jeżeli konsument nie jest zadowolony z produktu lub dostarczonej usługi, zawsze będziemy starać się w ścisłym porozumieniu z konsumentem znależć dobre rozwiązanie. Jeśli nie są Państwo zadowoleni z odpowiedzi naszego serwisu, prosimy o przesłanie skargi do menagera Obelink BV. Można to wysłać na adres: Obelink Camping Bv t.a.v. Managment Klantenservice, Misterweg 179, 7102 EN Winterswijk. W ciągu 10 roboczych otrzymasz odpowiedź. Jeśli nawet ta reakcja nie spełnia Państwa oczekiwań, można złożyć skargę do Fundacji w sklepie internetowym Stichting Webshop Keurmerk z którą jestesmy związani.

11. Inne:
Jesteśmy częścią
Obelink Camping Bv gevestigd te (7109 EN) Winterswijk, Misterweg 179.
Prawo Handlowe. Arnhem nr: 08039734. BTW-numer identyfikacyjny: NL 00. 64.53.739.B.01. Adres korespondencyjny i pocztaowy: Eerste Broekdijk 88 7122 LD AALTEN (Nederland)
t. 0031 (0) 543 473923
f. 0031 (0) 543 474396
Wszystkie umowy podlegają prawu holenderskiemu.

Loading...
_fr_we_use_cookies _fr_cookies