• Obsługa klienta w języku polskim
  • Wszystko dla wygody podczas wakacji
  • Gwarantowana najlepsza oferta
  • Największy asortyment w Europie

Korzyści.

Jako member Obelink zbierasz punkty przy każdym zakupie w naszym hipermarkecie i w sklepie internetowym, przez co uzyskujesz zniżkę na kolejne zakupy. Ale to nie wszystko. Otrzymasz również zniżkę na nocleg, na kempingach uczestniczących w programie i będziesz mógł zjeść tani lunch w naszej restauracji w Winterswijk. Jako member otrzymujesz od firmy Obelink jeszcze więcej korzyści.

  • Dodatkowa zniżka przy kolejnych zakupach.
  • Zniżka na wyznaczonych kepmingach.
  • Tańszy lunch w naszej restauracji.

Oszczędzaj na dodatkową zniżkę

Za każde 1 euro wydane u nas, w hipermarkecie lub w sklepie internetowym, otrzymasz punkt lojalnościowy. Twoje punkty lojalnościowe są warte pieniądze, więc możesz je wymienić na rabat przy kolejnych zakupach.

Chcę dodatkową zniżkę

Zniżka na kempingach.

Jako member Obelink otrzymasz zniżkę na nocleg, na różnych niderlandzkich i niemieckich kempingach, po okazaniu karty Membercode. Zobacz tutaj zestawienie uczestniczących w programie kempingów.

Zobacz kempingi

Tańszy lunch

Gdy przyjdziesz na zakupy do naszego hipermarketu, będziesz mógł smacznie zjeść w naszej restauracji. Między godziną 11.00 a 14.00 można zjeść za 4,95 euro. Member Obelink może też zakupić korzystnie zestaw dla dziecka w cenie 3,95 euro.

Zgłoś się po Membercode

Word nu ook Obelink member.

Wil jij ook graag profiteren van de voordelen? Word dan nu Obelink member. Er zijn twee opties: je vraagt bij de kassa in onze megastore om een fysieke plastic membercard en die koppel je aan je account of je genereert een digitale membercode in je account.

Start met sparen

Czy masz już w portfelu kartę członkowską?

Chcesz również skorzystać z możliwości i od razu zacząć oszczędzać? Wygeneruj cyfrowy kod Membercode na swoim koncie w następujący sposób:

1. zaloguj się na swoje konto lub utwórz konto
2. przejdź do swojego konta i kliknij na „Punkty lojalnościowe”
3. wybierz opcję „Poproś o nowy Membercode”

Twój cyfrowy Membercode jest teraz aktywowany i można go zobaczyć na Twoim koncie. Z Membercode można korzystać zarówno w hipermarkecie, jak i online. Uwaga: nie otrzymasz plastikowej karty Membercard, ale kod na swoim koncie. Plastikowa karta Membercard jest dostępna wyłącznie przy kasie w naszym hipermarkecie w Winterswijk.

Masz pytania o Membercard Obelink?

Z kartą Obelink Membercard zbierają Państwo punkty za swoje zakupy* oraz co roku otrzymują Państwo katalog Obelink. Punkty te można wykorzystać online w naszym sklepie internetowym i w megastore w Winterswijk, otrzymując w zamian wyjątkową zniżkę. Do wymiany punktów zakupowych online nie jest wymagana minimalna liczba punktów. Można zatem wykorzystać zbierane punkty w każdym momencie. W sklepie stacjonarnym jest natomiast wymagana minimalna ilość 250 punktów, aby móc je wykorzystać podczas zakupów.

*Podczas każdego zakupu (jeśli karta Membercard została aktywowana) dołączane są punkty. 1 euro odpowiada 1 punkt lojalnościowy. Jeśli, na przykład, zakupy poczynione są na kwotę 100 €, na karcie Membercard znajdzie się 100 punktów. Nie dotyczy to kart upominkowych, butli gazowych i wkładów, przyczep kempingowych, składanych przyczep i stawki roboczogodzinowej.

Jeśli posiadacie Państwo już konto, prosimy się zalogować, a następnie przejść do "Punkty Zakupowe", gdzie poprzez "Złóż wniosek o nową kartę", można ubiegać się o cyfrową kartę Membercode.

Nie posiadacie Państwo jeszcze konta na stronie Obelink? Należy się najpierw zarejestrować, a następnie kontynuować ubieganie się o kartę Membercard w sposób opisany powyżej.

Karta Membercard wykonana z tworzywa sztucznego nie jest dostępna na naszej stronie internetowej. Można ją dostać tylko w kasie w naszym megastore w Winterswijk. Cyfrowa karta Membercode oferuje te same korzyści i działa w ten sam sposób.

Jeśli otrzymaliście Państwo w sklepie plastikową kartę Membercard, ważne jest, aby ją aktywować online, logując się na stronie internetowej Obelink. Następnie aktywować kartę Membercard przechodząc do "Punkty Zakupowe".

Nie, to nie jest konieczne. Trzeba jednak utworzyć nowe konto na naszej stronie internetowej. Będziemy mogli wówczas połączyć Twoją kartę Membercard z Twoim nowym kontem. W tej sprawie można się też z nami kontaktować pod numerem telefonu:
0031 543477873