Obelink Trinity przedsionek do busa

Szczegóły
Obelink Trinity jest niezwykle kompaktowym i lekkim przedsionkiem do busów. Idealny na wędrówki dla szukających dodatkowej przestrzeni.
Szybki montaż
Podczas częstego przemieszczania się, możliwość szybkiego rozstawiania przedsionka jest bardzo przydatna.
Trinity posiada tylko dwa pałąki, co sprawia, że przedsionek błyskawicznie można rozstawić. Kompaktowy rozmiar sprawia, że łatwo go wziąć ze sobą, pozostawiając dużo miejsca na resztę sprzętu biwakowego.
Dodatkowa przestrzeń
Przedsionek do busa zwiększa powierzchnię mieszkalną busa. Może być on bardzo przydatny do przechowywania sprzętu lub stworzenia zadaszonego miejsca do odpoczynku, gdy na zewnątrz jest zła pogoda. W razie deszczu jest więc do dyspozycji zadaszony przedsionek, dzięki czemu można wejść do busa bez wnoszenia ze sobą mokrych i brudnych rzeczy. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ pozwala utrzymać bus w czystości i suchości wewnątrz.
Bardzo dobra wentylacja
Dobra wentylacja jest bardzo ważna w gorące dni. Trinity posiada więc duże okno wentylacyjne po lewej stronie, a jeśli potrzeba jeszcze więcej świeżego powietrza, można całkowicie podwinąć panel z prawej strony.
Połączenie z busem
Mocowanie przedsionka Trinity jest bardzo proste. Klapę łączącą z tyłu przedsionka można przeciągnąć przez dach busa za pomocą dwóch linek. Po drugiej stronie mocuje się te linki za pomocą śledzi. Jeśli bus posiada rynnę deszczową, klapę łączącą można po prostu przymocować do rynny za pomocą dostarczonego drążka i zacisków. Jeśli bus posiada listwę montażową, można również wsunąć kedrę klapy łączącej bezpośrednio w listwę montażową. Czy można jeszcze szybciej i łatwiej zamocować lub odczepiać przedsionek Trinity? Wystarczy wybrać opcjonalne przyssawki lub adapter magnetyczny.
Szybki montaż
Podczas częstego przemieszczania się, możliwość szybkiego rozstawiania przedsionka jest bardzo przydatna.
Trinity posiada tylko dwa pałąki, co sprawia, że przedsionek błyskawicznie można rozstawić. Kompaktowy rozmiar sprawia, że łatwo go wziąć ze sobą, pozostawiając dużo miejsca na resztę sprzętu biwakowego.
Dodatkowa przestrzeń
Przedsionek do busa zwiększa powierzchnię mieszkalną busa. Może być on bardzo przydatny do przechowywania sprzętu lub stworzenia zadaszonego miejsca do odpoczynku, gdy na zewnątrz jest zła pogoda. W razie deszczu jest więc do dyspozycji zadaszony przedsionek, dzięki czemu można wejść do busa bez wnoszenia ze sobą mokrych i brudnych rzeczy. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ pozwala utrzymać bus w czystości i suchości wewnątrz.
Bardzo dobra wentylacja
Dobra wentylacja jest bardzo ważna w gorące dni. Trinity posiada więc duże okno wentylacyjne po lewej stronie, a jeśli potrzeba jeszcze więcej świeżego powietrza, można całkowicie podwinąć panel z prawej strony.
Połączenie z busem
Mocowanie przedsionka Trinity jest bardzo proste. Klapę łączącą z tyłu przedsionka można przeciągnąć przez dach busa za pomocą dwóch linek. Po drugiej stronie mocuje się te linki za pomocą śledzi. Jeśli bus posiada rynnę deszczową, klapę łączącą można po prostu przymocować do rynny za pomocą dostarczonego drążka i zacisków. Jeśli bus posiada listwę montażową, można również wsunąć kedrę klapy łączącej bezpośrednio w listwę montażową. Czy można jeszcze szybciej i łatwiej zamocować lub odczepiać przedsionek Trinity? Wystarczy wybrać opcjonalne przyssawki lub adapter magnetyczny.
Specyfikacja
Informacje ogólne
Numer artykułu
535800
EAN
7435116091056
Numer fabryczny
A535800
Rodzaj namiotu
Jest to kształt lub forma namiotu, przedsionka lub zadaszenia.
Namiot do busa
Okres gwarancji
24 miesiące
Marka
Obelink
Informacje techniczne
Ilość wejść
To są drzwi, przez które można wejść do namiotu lub przedsionka. Kabiny sypialne (jeśli mają zastosowanie) nie są brane pod uwagę.
3
Ilość punktów wentylacyjnych
Liczba otworów, za pomocą których można przewietrzyć namiot lub przedsionek. Mogą to być okna z siatką wentylacyjną, ale także otwory wentylacyjne, które są stale otwarte.
2
Głębokość zamka
Jest to (zadaszona) przestrzeń między namiotem a pojazdem.
40 cm
Możliwość rozbudowy
Przy namiocie lub przedsionku można umieścić dodatkowy aneks, aby zwiększyć powierzchnię.
Ściana przednia
Rolowana
Długość zakładki łączącej
Na tej długości namiot do busa lub przedsionek do kampera są połączone z pojazdem.
230 cm
Możliwości mocowania
Wskazane są sposoby połączenia zakładki łączącej namiotu do busa lub kampera z pojazdem.
Chcesz często łączyć i rozłączać namiot lub przedsionek? Najlepiej wybrać wówczas proste mocowanie za pomocą linek naciągowych, adaptera taśmowego lub adaptera magnetycznego.
Chcesz często łączyć i rozłączać namiot lub przedsionek? Najlepiej wybrać wówczas proste mocowanie za pomocą linek naciągowych, adaptera taśmowego lub adaptera magnetycznego.
Zakładkę zamocować do zadaszenia Fiamma lub Thule za pomocą dodatkowego adaptera taśmowego, Zakładkę przerzucić przez busa i naciągnąć linkami, Zakładkę przymocować do metalowego dachu za pomocą dodatkowego adaptera magnetycznego, Zakładkę przymocować do dachu za pomocą dodatkowych przyssawek, Przymocować zakładkę do rynny za pomocą załączonego prętu i zacisków, Przymocować wsuwając kedrę w listwę
Lewa boczna ściana
To jest lewa ściana boczna, gdy stoi się przodem do namiotu lub przedsionka.
Siatka wentylacyjna
Prawa boczna ściana
To jest prawa ściana boczna, gdy stoi się przodem do namiotu lub przedsionka.
Możliwość wchodzenia
Fartuch przeciwwiatrowy
Fartuch przeciwwiatrowy to osłona, która znajduje się u dołu ścian namiotu lub przedsionka bez stałej podłogi.
Fartuch chroni materiał namiotu przed zachlapaniem piaskiem i wodą deszczową. Fartuch chroni również przed przeciągami w namiocie lub przedsionku. Jeśli fartuch zostanie wywinięty do wewnątrz, można ułożyć na nim podłogę lub dywan namiotowy dla dodatkowego komfortu.
Jeśli namiot lub przedsionek posiada podwójny fartuch, jeden można wyłożyć do środka, a drugi na zewnątrz, aby zapewnić dodatkową ochronę.
Fartuch chroni materiał namiotu przed zachlapaniem piaskiem i wodą deszczową. Fartuch chroni również przed przeciągami w namiocie lub przedsionku. Jeśli fartuch zostanie wywinięty do wewnątrz, można ułożyć na nim podłogę lub dywan namiotowy dla dodatkowego komfortu.
Jeśli namiot lub przedsionek posiada podwójny fartuch, jeden można wyłożyć do środka, a drugi na zewnątrz, aby zapewnić dodatkową ochronę.
Pojedynczy
Odpowiedni do pojazdu
Artykuł ten jest odpowiedni tylko do wymienionego tutaj typu pojazdu.
Wymieniono kilka typów? W takim razie ten artykuł pasuje do wszystkich wymienionych typów pojazdów.
Wymieniono kilka typów? W takim razie ten artykuł pasuje do wszystkich wymienionych typów pojazdów.
Kamper
Ochrona przed słońcem
UPF 40 - 50 > doskonała
Wolnostojący
Wolnostojący namiot lub przedsionek może również stać bez busa lub kampera. Jest to szczególnie przydatne, gdy trzeba odjechać pojazdem, a nie chcemy zwijać namiotu.
Siatka przeciw owadom
Namiot lub przedsionek posiada co najmniej jedną moskitierę w materiale zewnętrznym.
Rodzaj podłogi
Jest to rodzaj podłogi, która jest dostarczana z namiotem lub przedsionkiem.
Może to być podłoga stała (podłoga jest przymocowana do namiotu), luźna, zapinana na zamek lub doczepiana. Możliwy jest również brak podłogi.
Luźna
Pompowany
Ten namiot, przedsionek lub zadaszenie posiadają pompowane tuby powietrzne zamiast rurek namiotowych czy stelaża.
Namioty, przedsionki lub zadaszenia z pompowanym stelażem są łatwiejsze i szybsze w montażu niż porównywalne modele wyposażone w rurki czy stelaż.
Namioty, przedsionki lub zadaszenia z pompowanym stelażem są łatwiejsze i szybsze w montażu niż porównywalne modele wyposażone w rurki czy stelaż.
Wysokość konstrukcji
Wysokości montażu należy znać, aby wiedzieć, czy ten artykuł pasuje do Twojego pojazdu.
Jest to wysokość od podłoża do punktu, w którym artykuł jest przymocowany do pojazdu.
180 - 220 cm
Grubość kedry
Do mocowania w listwie montażowej przyczepy kempingowej potrzebna jest kedra 7 lub 8 mm, natomiast do mocowania w markizie kasetowej kedra musi mieć 4, 5 lub 6 mm.
Wymieniono kilka opcji? Zatem artykuł ma wszyte różne kedry.
Wymieniono kilka opcji? Zatem artykuł ma wszyte różne kedry.
7 mm
Informacje o opakowaniu
Wysokość opakowania
21 cm
Długość opakowania
70 cm
Szerokość opakowania
21 cm
Informacje o produkcie
Głębokość
250 cm
Wysokość
210 cm
Długość
300 cm
Powierzchnia
Jest to powierzchnia całego namiotu lub przedsionka (bez linek naciągowych).
7.5 m²
Kolor
Szary
Waga ogólna
10.8 kg
Informacje o użytkowaniu
Czas rozłożenia
To średni czas potrzebny do rozstawienia namiotu, przedsionka lub zadaszenia przez 2 osoby.
15 minut
Idealny do
Wskazane jest, do czego nadaje się namiot lub przedsionek i jak długo może pozostawać rozstawiony.
Namioty lub przedsionki przeznaczone na wyjazdy weekendowe, wycieczki lub 2-3 tygodniowe wakacje nie nadają się do rozstawienia na dłużej. Jeśli mimo wszystko tak się wydarzy, znacznie szybciej pogorszy się jakość namiotu lub przedsionka i skróci się jego żywotność.
Namioty lub przedsionki przeznaczone na wyjazdy weekendowe, wycieczki lub 2-3 tygodniowe wakacje nie nadają się do rozstawienia na dłużej. Jeśli mimo wszystko tak się wydarzy, znacznie szybciej pogorszy się jakość namiotu lub przedsionka i skróci się jego żywotność.
Na wędrówki
W komplecie
Standardowo w komplecie znajdują się nastepujące elementy.
Torba, Śledzie, Linki napinające, Rurka pionowa do markizy, Rurka pionowa, Podłoga
Informacje o materiale
Materiał podłogi
Jest to materiał podłogi.
Może to być polietylen (PE), poliester lub PVC.
Podłogi PE wykonane są z tkanych nici PE (polietylenowych).
Podłogi z poliestru są lekkie i powlekane.
PVC to ciężki i wytrzymały materiał, który zwykle można znaleźć w wytrzymałych namiotach rodzinnych.
Może to być polietylen (PE), poliester lub PVC.
Podłogi PE wykonane są z tkanych nici PE (polietylenowych).
Podłogi z poliestru są lekkie i powlekane.
PVC to ciężki i wytrzymały materiał, który zwykle można znaleźć w wytrzymałych namiotach rodzinnych.
PE
Materiał namiotu zewnętrznego
Jest to materiał zewnętrzny namiotu lub przedsionka.
Poliester:
+ Lekki
+ Szybko schnie
- Ograniczona żywotność
- Kondensacja przy wysokiej wilgotności
Bawełna/polibawełna:
+ Dobrze wentyluje (tworzy przyjemny klimat)
+ Dłuższa żywotność niż poliester
- Stosunkowo ciężka
- Schnie wolniej
PVC:
+ Długa żywotność
+ Nadaje się do rozstawienia na długi czas
- Stosunkowo ciężki
- Kondensacja przy wysokiej wilgotności
Poliester:
+ Lekki
+ Szybko schnie
- Ograniczona żywotność
- Kondensacja przy wysokiej wilgotności
Bawełna/polibawełna:
+ Dobrze wentyluje (tworzy przyjemny klimat)
+ Dłuższa żywotność niż poliester
- Stosunkowo ciężka
- Schnie wolniej
PVC:
+ Długa żywotność
+ Nadaje się do rozstawienia na długi czas
- Stosunkowo ciężki
- Kondensacja przy wysokiej wilgotności
Poliester
Słup wody tropik
Słup wody wskazuje wytrzymałość materiału namiotu na ciśnienie wody.
Każdy namiot jest wodoodporny, ale niektóre namioty mogą wytrzymać więcej deszczu niż inne.
Im wyższa podawana liczba, tym wyższa wodoodporność materiału.
Każdy namiot jest wodoodporny, ale niektóre namioty mogą wytrzymać więcej deszczu niż inne.
Im wyższa podawana liczba, tym wyższa wodoodporność materiału.
1000 mm
Jakość materiału
Wskazany jest ciężar (w gramach) metra kwadratowego metariału lub liczba denierów.
Im cięższa tkanina, tym wyższa jakość.
Denier to jednostka gęstości liniowej włókien syntetycznych. Im wyższa liczba denierów, tym grubsza jest nić i grubszy materiał.
Denier to jednostka gęstości liniowej włókien syntetycznych. Im wyższa liczba denierów, tym grubsza jest nić i grubszy materiał.
68 Denier
Rurki
Wskazany jest materiał i/lub średnica stelaża lub rurek.
Stal 16 mm, Włókno szklane 11 mm
Instrukcja obsługi
Pliki
Hipermarket
Model pokazowy dostępny
Opinie
Opinie
8.9
Ten produkt jest uważany za bardzo dobry na podstawie. 91% klientów poleca ten produkt.
- Kostengünstiges ZeltAls wir das Zelt zum ersten Mal aufgebaut haben, wollten wir es schon zurückschicken. Wir sind bald verzweifelt. Nachdem wir ein YouTube Video gesehen haben, zum Aufbau, beschlossen wir, dass wir fahren mit unseren Toyota Crosscamp auf eine Wiese fahren und das Zelt dort aufbauen. Vorher haben wir bei einem anderen Anbieter einen Kederadapter erstanden, der etwas größer ist als der, der uns bei euch angeboten wurde. Der Toyota Crosscamp hat auf beiden Seiten gelieferte KederSchienen, die einen Durchmesser von 10 mm haben. Da reichte euer KederAdapter von Oberlink nicht aus. Was wir dann allerdings bekommen haben, war ein KederAdapter von obelink. Schade, dass es den nicht auf eurer online Seite gibt. Dann ging alles ganz einfach. Das Zelt stand in 22 min. Wir haben die den Adapter am Auto befestigt und haben das Zelt in die Schiene eingefädelt. Dann haben wir die die Zeltstangen durch das Zelt gezogen und das Zelt stand schon mal. Es wurde dann am vorderen Eingang mit einem Hering im Boden befestigt und dann ringsherum die Heringe gesetzt. Die haben natürlich auch keine hochwertige Qualität. Da haben wir auch noch welche nachbestellt. Das Zelt ist geräumig. Wir können hier getrost die Küche im Crosscamp ausbauen und nach draußen befördern. Wir können alles was im Crosscamp sonst gelagert wird, im Zelt unterbringen. Es könnte auch Garage für die Fahrräder werden. Also wir sind total zufrieden und ich glaube auch an schlechten Tagen, können wir abends noch gut in dem Zelt sitzen, um im warmen zu sein oder uns vor Regen zu schützen.
- Conforme et simpleTrès bon produit. Commander pour être utilisé sur van T4 apporte un bel espace en plus, ça nous a réduit le ressenti d’humidité.
- Auvent vanTrès bon rapport qualité prix J’ai reçu en 3 jours l’auvent Nous l’avons monté en 15mns Très satisfaite
- Feines Zelt für zweiWir haben schon ein Seitenzelt im Einsatz. Leider fehlt uns ein zweiter Durchgang nach hinten. Dor haben wir unsere Koch-, Wasch- und Abwascheinrichtung. Also haben wir mit Hilfe des zweiten Zeltes einen zweiten Einlass geschaffen. Im Prinzip kann man jetzt durch das Zelt laufen. Ist wirklich praktisch. Ein Foto gib es noch nicht. Wie gesagt, ein Zelt für zwei.
- Geht soAufbau mit einer Person ist möglich; 4 Hände wären aber besser. Die Gebrauchsanleitung ist sehr mager und hilft nicht. Probeaufbau war so-lálá. Erste Erfahrungen im Echtbetrieb folgen erst noch.